...czyli moje tak zwane życie.

wtorek, grudnia 12, 2006

Wilde prawdziwy jak zawsze

"Bo wywierać na kogoś wpływ znaczy to samo co obdarzać go swoją duszą. Człowiek taki nie posiada już wówczas własnych myśli. Nie pożerają go własne namiętności. Cnoty jego nie nalezą już do niego. Nawet jego grzechy, jeśli w ogóle grzechy istnieją, są zapożyczone od kogoś innego. Staje się on echem cudzej melodii, aktorem roli nie dla niego napisanej. Celem życia jest rozwój własnej indywidualności. Dać wyraz własnej swej naturze - oto nasze zadanie na ziemi."

Oscar Wilde - "Portret Doriana Graya"

Tyle w temacie, wygrzebane w czasie przeglądania starych notatek. nie nowe, ale jak aktulane... AVE!

1 Comments:

  • At poniedziałek, grudnia 18, 2006 3:54:00 PM, Blogger Aguska said…

    wygląda na to,że pierwsza...

    chciałam coś tu skomentować,ale dziwnie mi się w głowie wyrazy odmieniowywują np.
    manie
    macie
    mienie
    a chodzi o to,że każdy MA (o ten wyraz mi chodziło!) swoje jakieś mniemanie, pogląd, wgląd,zdanie, opinię,odczucie jakiejś tam sytuacji,no nie? no ja się tam nawkurwiałam trochę, ponamyślałam,ponazastanawiałam,ale po chujenkę się w ogóle tak zaprzątać tematami, na które nie mamy wpływy,bo każdy jest jaki jest i czy nam się to podoba czy nie,to niech se każdy robi co chce i kiedy chce i z kim chce i gdzie chce i tylko każdy z nas za swoje życie odpowiada i tyle mojej filozofii tutaj się w końcu wyżyło:)no bo mam rację,czy nie mam racji?

    ważne,żeby potrafić się dobrze kontaktować ze sobą,nawet niewerbalnie!bo tego się ostatnio na fucking bitch zajęciach z komunikacji interpersonalnej dowiedziałam:)dowiedziałam się również,że czasem ludzie potrafią sobie coś wytłumaczyć, wyjaśnić, oczyścić atmosferę bez większych dyskucji i bez ogromu wypowiedzianych zdań i myślę,że to się dzisiaj po raz kolejny między Tobą i mną stało!

    już se możemy w tej chujni dalej miło pracować,w jednym pokoju siedziąc i akceptować swoje życia takie jakie są i vice wersal i ace ventura i v jak vendeta i m jak dupcing i nawet na dobre i na złe.

    no to pakuja tasza,biera mantel i zdupiom!:)

     

Prześlij komentarz

<< Home